Hledání podnájemnice - část první

Na pokračování příběh, který se skrýval za mým dilema s intimní fotkou.

Po krátkém psaní s panem A se ukázalo, že má jednu povolnou čubičku. Ta neváhala a přijala návrh na to zamknout se s námi v místnosti.
Katka: :)
Pan A: ahoj ;) prosím tě, jak se jmenuješ? bude dobrý to vědět na oslovování se tady :)
Katka: Katka
: :-))
Pan A: vítej ;)
Pan A: Katko, ty zkušenosti s dominou máš, viď? byl tam na tebe někdy i dom chlap s ní společně?
: Ahoj
Pan A->: jo tvoje jméno mimochodem? jestli jsi mi ho už říkala tak promin, nemám na jména paměť
Katka: nebyl
Katka: ahuj
->Pan A: neřekla :-)) můžeš mi říkat Terka ;-)
->Pan A: možná by bylo fajn zamknout
Pan A: katharer rušíš, od toho je ta místnost soukromá
Pan A->: jo, máš pravdu, jdu zamknout
Pan A->: jinak těší mě ;)
Katka: zamkneš to prosím
Katka: kuju:)
Pan A: zamčeno
Pan A: a líbilo by se ti to? že by tě ponižovali dva lidi najednou?
: kocicka: a nebudeš se tu teď s námi sama bát? :-)
Katka: tak ponižovalo mě víc holek takže ju:)
Katka: snad ne
Pan A: třeba by mohla Terka Katce určovat, jak mě má uspokojit, abych si to co nejvíc užil... pokud by se mi to moc nelíbilo, tak bych vás pak následně potrestal obě
Katka: jujky:)
: myslím, že vím jak to skončí :-))
: ale proč ne
Katka: :)
: Pan A: a kdepak se to bude oehrávat? :-)
Pan A: normální byt, ne? ;)
Katka: já souhlasim:)
: hmm, takže manželé za kterýma přijde slečna, která neví co vlastně chce
: ale brzo to zjistí
Pan A: nebo ví... touží po ponížení... a my jí ukážem, že to může být drsnější než si představovala ;) co ty na to Katko?
Katka: ju:)třeba studentka co přijde na inzerát na doučování?
: nebo podnájemnice? s málo penězi ochotná smlouvat...
: začínám mít chutě :-))
Katka: ju:)
: tak pojď dál, Katka, že?
Pan A: co třeba dohoda, že bude Katka chodit v bytě pořád nahá? ;)
Katka: Dobrý den, ano paní
Katka: až potom:)
Katka: nepředbíhej:)
: no, psala si že moc peněz nemáš, a koukám že jinak taky nemáš co nabídnou
: uvidíme co s tebou
Katka: ae radši bych třeba tanga a ocásek:)
Katka: no to nemám:(a citím se trapně:(
: popiš se mi trošku
: na červenání budeš mít času dost holčičko, ted ti musíme pomoct vyřešit tvuj problem s ubytováním
Pan A: úplně samozřejmě tě začínám osahávat a uvědomuješ si v situaci, kdy je nevhodné se tomu bránit...
Katka: jsem menší 170cm vysoká važím 65 kg blond vlásky..štíhlá i když ten zadeček by mohl byt lepší:)ae mužu ti poslat fotku jestli chceš:)
: ještě ji vyděsíš! ale když už sis sáhnul, co jí říkáš?
: zkusíme to s ní?
Pan A: no fotku bych taky rád viděl ;) můj majl je vymazán pošli pls
Pan A: já jí chci vyděsit...ať ví do čeho jde holčička ;) není špatná, mohlo by to s ní být pěkný
: pověz Katko, proč si myslíš že bychom měli dát náš pokojík zrovna tobě?
Katka: tak já myslela terce ae tobě jí taky pošlu:)
Pan A: díky ;)
Katka: tak ozvali jste se mi i když víte že nemam moc peněz a ja to bydlení opravdu potřebuji:(prosím
Katka: tery chceš jí taky?
: jsi si jistá? máme celkem přísné nároky
Pan A: nepros a udělej nám nějakou zajímavou nabídku ;)
: ráda se kouknu co ubytujeme :-))
: vymazán
Katka: ano:)mohla bych vedět jaké?
: půjdem do obýváku
: tak v prvé řadě úctu ke svým chlebodárcům, což jsme my
: mě budeš oslovovat paní Terezo nebo jenom paní
Katka: poslala jsem:)
Katka: když byste měli chut tak mužete taky:)
Katka: ano paní Terezo
: a manzel si preje byt oslovovan ?
Pan A: mě pane Michale. oba ti budeme tykat a říkat i urážlivě když budem chtít
: v druhé řadě, posledně jsme tu měli zlodějku
: abychom tomu předešli, nesmíš po bytě chodit oblečená
: je to jenom prevence, abys nemohla někam schovat něco našeho
: samozřejmě ostatní "skrýše" budou vystaveny namátkové kontrole
Katka: a alespon svoje průhledná tanga si mohu nechat?paní Terezo
Pan A: ano, ty ano, ale připrav se, že je budeš muset několikrát denně když budešm chtít svlíknout a podrobit se důkladné kontrole
: hmm, nevím, co ty na to Michale?
: tanga dovolíme?
Katka: ano pane stím počítám
Katka: Michale poslal bys mi taky fotku?:)
Pan A: potom taky neustálá povinnost posloužit nám kdykoli budeme chtít
Katka: nebo tery:)
Pan A: promin, fotky neposílám, hodně si chráním soukromí
Katka: ano pane a čeho se to má přesně týkat?
Katka: aha:(
Katka: a nějakou bez obličeje?:)
: no, nevím jsetli si tvůj zadeček vůbec zaslouží tanga, myslím že by se víc hodil kdyby byl úplně nezakrytý
Pan A: ani tu ne, promiň
Pan A: tak to uděláme jinak... ve svém pokoji tanga mít smíš, ale jakmile vyjdeš z jakéhokoli důvodu ven, tak ani ty
: to by šlo
: další pravidla jsou určována v závislosti na rozmaru a rozpoložení, jasné?
Pan A: ano. pokud se ti něco nebude líbit, můžeš nám to říct, ale stále platí povinnost to splnit
Katka: ano paní
->Katka: promin, asi mimo hru, ale máš pěkný tělo, já s tím svým mám celkem mindrák, takže bez fotečky, ale sekne ti to ;-)
Katka->: děkuju:)tak jsem tak nějak bez představy:)ae snad to zvladnu:)
: fajn, umíš udělat kafe?
Katka: Nu moc vtom dobrá nejsem ale zvládnu ho paní Terezo
Pan A: budeš dělat veškeré domácí práce v bytě.
: no, hádám že z tvých koziček žádný mlíko nepoteče, z toho radost nemám
: ale udělej si kafe taky, pro tebe se něco na omlíčení najde...
: manžel ti zatím vysvětlí co ještě se od tebe čeká
: a zkus se chovat tak aby si nás potěšila
: nejsi jediná která má o místečko u nás zájem
Katka: ano paní Terezo jdu ho udělat
: a to oblečení můžeš ze sebe shodit
Pan A: ano... uděláš tři kafe, nám dvěma do něj dáš normálně smetanu, třetí dáš normálně na stůl bez ní. pak si klekni vedle stolu, asi chápeš, co bude pokračovat
: nechceme abys nám ukradla lžičky
Katka: ano a svoje krajokový bilý tanga si můžu nechat?nereda bych je ztratila mám je opravdu rada
: hmm, svlíkání ti moc nejde, má to být zajímavé pro diváka
Pan A: myslím Terezo, že nemá smysl to na ní tolik hrát... prostě nás vzrušuje tě ponižovat Katko, a jestli se ti to nelíbí, hledej si jiné bydlení
: asi si pořád nepochopila pravidla
: máš být NAHÁ!
: aby sis to uvědomila, hezky nás popros aby si se mohla před námi svléknout
: a ať to odsejpá kurvičko, neradi čekáme
Pokračování příště :-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt