Než začnu

Když úkoluju subíka, děje se tak většinou na základě toho co mám ráda, na co mám právě chuť, jestli mě naštval a v poslední řadě co má/nemá rád. Snažím se recyklovat co nejméně, ale je pravda že mám pár oblíbených kousků a t(r)estů, které ráda používám.
V případě poznávání to je ale jinak. Nevím co mám čekat, takže většinou využiji mé úchylky v písmenkách a chci po nich napsat zprávu. Do ní většinou požaduju (ale neomezuju se)  na věci z následujícího seznamu.

  • U čeho si naposledy stříkal?
  • Věděli tvoje partnerky(ři) o tvojí subíkové/čubčí povaze?
  • Kolikrát za sebou si schopen v jeden den stříkat? U čeho to bylo?
  • Zažil tvůj zadek už něco?
  • Jak dlouho si nestříkal?
  • Jaké máš k dispozici hračky?
  • Máš foťák?
  • Co děláš nerad?
  • Měl jsi sen, ze kterého si stříkal? Pokud ano, co se ti zdálo?
  • Co tě donutí červenat se?
  • Máš rád bolest?
  • Co považuješ za nejhorší trest?
  • Jaké máš zkušenosti v tomto směru?
  • Napiš mi něco pěkného, co myslíš že mi udělá radost/vzruší mě.
Samozřejmostí je odpověď psaná se vztyčeným stožárem ;-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt