Události ze světa živých

Vlažnější povídání, které se odehrálo na přelomu šílených 2 týdnů, sic ze skutečného života ale možná o nich taky napíšu (spoiler).
Nic extra nečekejte, jenom povídání holky, která musí brzo odejít, protože jí přijde vyzvednout někdo na rande.
#Já->pan B: zase lovíš fenky? :-)
#pan B->: ahojky :)
#Já->pan B: :-)
#pan B->: jak se máš ? :)
#Já->pan B: nestěžuju su
#Já->pan B: promin, odpoledne jsem tu byla jenom na otočku
#pan B->: jou jou :)
#pan B->: a co fenečka ? :)
#Já->pan B: spinká :-)
#pan B->: :) :) :)
#pan B->: tak jí za mě pohlaď ;)
#Já->pan B: kde? :-))
#pan B->: kde to má nejradši ? :)

#Já->pan B: tak dobře jí neznám ;-)
#pan B->: a chtěla bys jí lépe poznat ? :)
#Já->pan B: neodpověděl si, jestli sis neulovil další fenku :-)
#Já->pan B: poznat možná časem :-)
#pan B->: ahá kdy ses ptala ?
#pan B->: a neulovil ;)
#Já->pan B: ještě před tvým ahojky
#Já->pan B: a lovíš? :-)
#pan B->: jo taaak :)
#pan B->: no dneska sem si povídal s nějakou slečnou ale ty si jediná !
#pan B->: ;)
#Já->pan B: to je škoda... :-))
#pan B->: proč ?
#Já->pan B: ;-)
#pan B->: proč je to škoda ?
#Já->pan B: zkus hádat
#Já->pan B: budu říkat přihořívá
#Já->pan B: :-P
#pan B->: jako, že si nehledam další ?
#Já->pan B: no to víme, ale proč je to škoda
#pan B->: no to nevim právě:D
#Já->pan B: samá voda :-)
#pan B->: a proč ? ty si supeer
#Já->pan B: samá voda :-)
#pan B->: mam si hledat další ?
#Já->pan B: přihořívá
#pan B->: proč ? :D
#Já->pan B: samá voda
#Já->pan B: ;-)
#pan B->: :D
#pan B->: ty nechceš abych ti psal ??
#Já->pan B: samá voda
#pan B->: :) :) :)
#pan B->: mam si najít další abych si měl s kym povídat ?
#Já->pan B: trošku přihořívá
#Já->pan B: koho tam ještě máš? :-)
#pan B->: jakože s kym si povídam ? eště s jednou ženou ..
#Já->pan B: :-) chtěla bych se dívat
#pan B->: na co ?
#Já->pan B: co si spolu píšete :-) nebo jsem ještě nezmínila, že ráda šmíruju? :-))
#pan B->: jo to je fakt :D hej tak různě ...
#pan B->: je fajn ;)
#pan B->: vlastně eště jedna je
#Já->pan B: :-)
#Já->pan B: a fenka?
#pan B->: ale obě tu teď nebyli ...
#pan B->: nn
#Já->pan B: a o čem si spolu píšete? :-)
#pan B->: nejsou
#pan B->: tak různě zezačátku o takovejch těch sexystickejch věcech a teď tak normálně
#pan B->: ale jak kdy podle nálady ;)
#Já->pan B: ty se umíš bavit i normálně? :-)
#pan B->: :D coooo ? :D
#pan B->: no jasně, že ;)
#Já->pan B: :-))
#pan B->: ptam se tě takle, protože mě to zajímá a částečně i přitahuje ...
#Já->pan B: :-))
#pan B->: ta fenka ...
#Já->pan B: :-)
#pan B->: http://www.youtube.com/watch?v=jofNR_WkoCE
#Já->pan B: co tam je?
#pan B->: super video :D
#Já->pan B: to se ti líbí kvůli těm ouškám na slečnách? :-)
#Já->pan B: aj, bdu muset jít :-(
#pan B->: neee :/
#pan B->: to video ?
#pan B->: ne to poslal kamarád nemá to nic společneho s tim co probirame
#Já->pan B: jj, video
#pan B->: ale jinak jo ;)
#pan B->: a proč budeš muset jít ?
#Já->pan B: kdybych ti to odhalila, dozvěděl by si se moc o mém normálním já, a zatim jsem spokojená že znáš jenom tu temnější stránku ;-)
#pan B->: :D
#pan B->: a dovolíš mi někdy tě poznat líp ?
#Já->pan B: nejsi spokojený s mojí temnotou ? ;-)
#pan B->: to sem neřek, sem a mooc ;)
#Já->pan B: :-))
#Já->pan B: dobrou
#pan B->: nechoď eště :/
#Já->pan B: ale kdyby si chtěl mojí šmírovací udělat radost, rada se kouknu co si píšeš :-))
#Já->pan B: musím :-(
Musela jsem pryč, abych stihla začátek divokých týdnů, ale o těch až příště :-)

Komentáře

  1. Velmi příjemné čtení. Nejen tato příhoda, ale většina blogu. Jen tak dále ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem ráda, že se líbí. Bohužel časově nestíhám přebírat, takže ve frontě čekají zajímavější kousky ;)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt