Úkol - co máš rád?

Původně jsem to zveřejňovat nechtěla. Pak jsem zjistila že má skončit chat a navíc to vypadá, že budu mít vážnější známost....
Navíc se to určitě bude hodit honičům (subíkům co se chtějí jenom vystříkat a jsou moc pohodlní na to najít si majitelku) a doufám, že i jako inspirace pro stejně smýšlející slečny a dámy.
Jako vždy, moje šmírácká stránka si ráda přečte vaše zážitky :-)

Tak, už bez dalších okolků se podělím o pár úkolů, které jsem za svou krátkou druhou inkarnaci své temné stránky rozdala:

Nadržený? Dobrá...
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
Najdi si nějaké dlouhé video, nebo několik kratších (ale ne víc jak 3), které tě vzrušuje. Dohromady ať to dá alespoň 15-20minut. Můžeš se na něj koukat kolikrát chceš, ale nesmíš přeskakovat. Celou dobu si budeš honit. Můžeš pomalu, rychle, ale nesmíš přestat. Až už nebudeš moct, napíšeš mi co nejlíp . Během psaní ti musí pořád stát. Snaž se to popsat tak, aby mě to potěšilo. Pokud se u toho nebudeš červenat a bude to kratší než 500 slov tak mě to nepotěší.


Pokračování příště.
Úkoly by měly být pod vlastním štítkem, takže si je můžete vypsat najednou.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt