Svoboda vzrušení

Lehký nástin toho, jak se stavím k různým praktikám...
#Já->pan B: žiju v přesvědčení, že pokud je něco konsensuální, tak nikdo jinej do toho nemá co kecat
#pan B->: kdybych ho pustil tak asi jo
#Já->pan B: takže když občas v médiích proběhne zpráva o sexuálních kanibalech tak nadávám lidem co se do toho vrtaj. pokud obě strany řekly ano tak v tom nevidím problém...
#pan B->: sexualnich kanibalech ?
#Já->pan B: jj
#pan B->: co si pod tim mam představit ?
#pan B->: asi jen neznam to označení ...
#Já->pan B: je pro ně sexuálně vzrušivé pojídat svoje/partnerovo tělo
#pan B->: jaaj
#pan B->: to se ti líbí ?
#Já->pan B: já vím :-) ale pokud se dohodnou, přijde mi blbost aby přišel někdo jinej a řekl tohle ne
#Já->pan B: nelíbí ani nepřitahuje
#pan B->: uffffff
#Já->pan B: ale beru to jako stejnou svobodu, pokud budu chtít aby mě kluk svázal a tvrdě opíchal
#pan B->: :D
#Já->pan B: je to věc mezi mnou a jím
#pan B->: tyo teď sem si docela oddychl :D
#Já->pan B: pokud jsme souhlasili, tak kdo by nám to měl zakázat?
#pan B->: jo todle beru ale tamto mi přijde až moc zvrácený
#Já->pan B: a nemyslím si, že je někdo (a já určitě ne) oprávněn udělat hranici tohle ještě joa tohle už ne
#Já->pan B: a protože pro sebe chci mít výhody dělat nevanilkový věci, uznávám to i u ostatních
#pan B->: tak jasný :)
#Já->pan B: mě taky ne :-) a dost normálnějších věcí mi taky přijde mimo
#Já->pan B: ale byl to extrémní příklad
#Já->pan B: :-)
#pan B->: to sem rád :) už sem se lekl, že se ti to líbí :D
#Já->pan B: nemusím ani piss/scat, tvrdé výprasky, krev, hromadný znásilnování
#Já->pan B: pro začátek
Takže pokud si rádi hrajete na znásilňování chobotnicí, nebudu se na vás ušklíbat. Alespoň do té doby, dokud se přihlížející, slečna i chobotnice budou účastnit dobrovolně ;-)

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt