Hledání podnájemnice - část třetí

Aneb jakou to mělo dohru po uvedení čubičky a trošku kontaktnějším pokračování. Krom toho, že jsem na sebe něco naprášila, zase jsem byla subinkou. Kdo chce přímo to, může skočit přímo do článku kde to teprve začne.

#pan A->: ale jinak dobrý, ne? :)
#Já->pan A: snad bude (nějaký) příště (a bude víc času)
#pan A->: jj
#Já->pan A: jj, ale začala jsem se teprve zahřejvat
#pan A->: to víš, je třeba na to jích rychlejš, to už vím že na chatu tak bývá :D
#Já->pan A: škoda :-/
#Já->pan A: tak to bych potřebovala tak 2-3 do fronty
#pan A->: :D
#Já->pan A: a jak by jedna odpadla tak hned další :-))
#Já->pan A: vždyť si viděl jak to dopadlo s vyvolenou a nahotinkou
#Já->pan A: ok... co s načatým večerem?
#pan A->: proberem spolu, co bychom jí dělali dál, ne? ;)
#Já->pan A: :-)) tvůj přístup se mi líbí
#pan A->: chtěl bych, aby se už na tý první schůzce rozbrečela...
#Já->pan A: z fyzickýho trestání nebo z ponížení?
#pan A->: na tom nezáleží :) jak by se líbilo tobě jí rozbrečet?
#Já->pan A: mě by se víc zamlouvoalo z ponížení
#pan A->: fajn, z jakého třeba?
#Já->pan A: donutit jí fyzicky mi přijde jednoduchý a zasáhneš jenom tělo
#Já->pan A: ale aby se rozbrečela ze slov, to je do duše
#Já->pan A: záleží co je jí proti mysli
#Já->pan A: říkala, že sejí její prdelka nelíbí
#pan A->: koukám na tu fotku... prsa nic moc, ne? ;)
#Já->pan A: tak bud útočit přímo na postavu, nebo jí donutit prosit o věci,který považuje za ponižující
#Já->pan A: moc toho není vidět, škoda, představovala jsem si jak se vlastnoručně dojí do mlíka :-D
#pan A->: nebo i že je taková tupá bloncka co je stejně dobrá akorát na to vymrdání a sloužení
#pan A->: líbilo by se mi i donutit jí se dojit marně... a pak jí potrestat za to, že mlíko neměla
#Já->pan A: hmm, mačkala by si bradavky do ruda :-)
#Já->pan A: donutit jí aby se sama mučila
#pan A->: jo... a když už by jí bolely a nezvládla by víc, chopili bychom se toho my, každej jedný
#Já->pan A: ruce zkroutit za záda
#Já->pan A: a hlavu přitáhnout za vlasy
#Já->pan A: líbí se mi koukat jim do očí
#pan A->: ano... a třeba při tom i plivnout do tváře?
#Já->pan A: a žiju v domnění, že z psychologickýho hlediska to má silnej dopad :-)
#Já->pan A: nic z mýho šálku čaje, ale jsme tu dva, že ;-)
#pan A->: myslím, že je to jako způsob ponížení právě velmi silné
#Já->pan A: neříkám že ne, ale obecně se vyhýbám tělním tekutinám :-)
#Já->pan A: aspon tohodle rázu :-))
#Já->pan A: ale třeba mě vzrušuje předávání pití z pusy do pusy
#pan A->: ok... :)
#pan A->: nebo ještě lépe, mého semena, ne? ;)
#Já->pan A: což neni tak ponižující
#Já->pan A: hmm, asi si se dočetl, že si s ním ráda hraju :-))
#Já->pan A: to je pravda, ale v tomhle ohledu budu asi solistka
#Já->pan A: :-))
#pan A->: a co si ho vyplivnout potom třeba na prsa a jí přinutit to slízat z nich?
#Já->pan A: to je jiná káva :-)
#pan A->: si myslím ;)
#Já->pan A: myslím že by mě to chytlo i do tý tváře, alepředávat jako pití asi ne
#Já->pan A: a normálně plivat taky ne
#Já->pan A: jsem divná :-)
#Já->pan A: každopádně s hezky pomučenejma kozičkama, trošku ubrečenej obličej z bolesti
#pan A->: zajímavá řekněme :D
#pan A->: jo... co třeba slízávat z ní slzy?
#Já->pan A: dát jí velkýho uměláka a poručit jí at se na něj nabodne
#Já->pan A: hmm, nad slzama jsem takhle nikdy nepřemýšlela
#Já->pan A: asi abych vzrušila přihlížejícího
#Já->pan A: ale za sebe mi to nic neříká ;-)
#pan A->: jj... a ponížila jí i sebe... olizovat někomu obličej jak pes...
#Já->pan A: takže ty jsi pán domu, já tvoje alfa čubička a katka novej pes ve smečce? :-)
#pan A->: jo, fajn, ne? :D
#Já->pan A: :-))
#Já->pan A: chceš jí tuhle novou situaci představit ve středu?
#Já->pan A: nebo užjsme se odklonili od toho co s ní provedem k tomu co chceš provádět se mnou? :-))
Pokračování kdy jsem byla čubkou já je ve zbytku článku...

#pan A->: asi jo :D
#Já->pan A: :-))
#Já->pan A: takže, máš doma alfa čubičku, ale ještě sis jí nezkrotil od odchodu katky :-)
#pan A->: nezapomeň že mě Katka skvěle udělala, takže jestli si budeš chtít užít něco i ty, budeš se muset nejdřív sama snažit :P
#Já->pan A: to ti stačilo na skvělý udělání? myslela jsem že máš větší nároky
#pan A->: tak mučení a ponižování taky bylo... jak říkám, jestli chceš něco ty, budeš se muset začít snažit
#Já->pan A: :-))
#Já->pan A: teď když je naše podnájemnice pryč, hádám že moje výsada mít oblečení padá, že?
#pan A->: ano... ale zůstaly po ní tanga, vzpomínáš? chtěl bych, aby ses nacpala do nich, a protože jsou výrazně menší než tvoje velikost, budou se pěkně zařezávat, to se mi líbí ;)
#Já->pan A: :-)) ale jsou od jejích šťáv pane..a měla je v puse
#pan A->: já vím... ;)
#Já->pan A: prosím, nenuťte mě obléknout si je
#pan A->: neodmlouvej
#Já->pan A: a co když si je neobléknu?
#pan A->: výprask. spíš mi nabídni nějakou alternativní nabídku, co by mě mohla přesvědčit ten úkol zmírnit
#Já->pan A: jsem čistotná subka, nechci být ublemcaná od šťáv někoho cizího
#Já->pan A: nalíčím se pro vás jako děvka, kterou jsem
#Já->pan A: je to málo?
#pan A->: to by šlo. a pak si tak namalovaná půjdeš do obchodu koupit tanga té samé velikosti jako jsou tahle a zítra si je na celý den vemeš, ano?
#Já->pan A: bojím se, že pokud půjdu jenom namalovaná, mohla bych zapomenout jak vypadám, nemáte něco ...citelnějšího...co by mi připomínalo mojí pozici?
#pan A->: ale to víš že mám, čubko... kolík do análu i kundy
#Já->pan A: děkuji pane
#Já->pan A: jenom prosím bez vibrací
#Já->pan A: jinak by je mohl někdo slyšet...
#Já->pan A: když máme vyřešeno otázku mého oblečení, stojím před vámi nahá
#pan A->: no vyber si... buď dostaneš dva fakt veliký kolíky bez vibrací, se kterýma ale budeš chodit tak, že to bude stejně podezřelé, a nebo menší, ale v kundě vibrující
#pan A->: kromě toho, na nasazení máš tři minuty, tak si představ, jaký asi bude nasazování těch velkých...
#Já->pan A: raději dva větší pane...
#Já->pan A: pokud se na měpřitom budete koukat, ráda se nabodnu i na sloupek od postele pane...
#pan A->: tak šup
#Já->pan A: to mám jít teď hned?
#pan A->: ano (dejme tomu že je den)
#pan A->: máš pět minut na to stát před domem, jestli se nestihneš kompletně oblíknout, vyhodím tě tam tak jak budeš
#Já->pan A: jsem nahá tak to snad půjde rychle
#Já->pan A: podprsenku a šaty přes hlavu
#Já->pan A: at mám aspon něco
#pan A->: i když kolíky jsou velké...
#Já->pan A: rychle dva největší kolíky
#Já->pan A: panejo, málem jsem zapomněla jak veliké jsou
#Já->pan A: trochu gelu a kundička přijímá ten větší
#Já->pan A: ještě že jsem si jí honila když jsem vyplácela katku
#Já->pan A: naplnit zadní dirku bude problém
#pan A->: čas se krátí a tak se toho chopím velmi bolestivě sám
#Já->pan A: pro potěchu pána přisaju rty na kolík
#Já->pan A: zatímco na čtyřech obouruč roztahuju dírku
#Já->pan A: aj, to bude bolet...
#pan A->: ano... nakonec půjdeš do obchodu s makeupem trochu rozmazaným od slz... jak děvka po použití
#Já->pan A: omlouvám se pane, vážně jsem se snažila
#Já->pan A: děkuju pane že jste tak shovívavý
#pan A->: konečně ho máš v sobě, na tanga už není čas, takhle tě vyháním před dům. směju se, jak komicky takhle naplněná jdeš do obchodu
#Já->pan A: stydím se a snažím se jít, aby ze mě nic nevypadlo
#Já->pan A: poadří se mi to?
#pan A->: ne... kousek před obchodem ti velký dildo z kundy vypadne na zem. vrátit zpět ho nemůžeš, je špinavé, ale kam ho schovat taky nemáš, máš sebou jen peněženku a do šatů se taky nevejde. nezbývá ti než ho nést v ruce a snášet pohoršené pohledy ostatních
#Já->pan A: :-[
#Já->pan A: strašně se stydím a chci to mít co nejrychleji za sebou
#Já->pan A: vběhnu do obchodu rovnou ke kalhotkám
#Já->pan A: zkoušet nebudu, beru jich pár a rychle jdu k pokladně platit
#pan A->: prodavačka na dildo nevěřícně zírá...
#Já->pan A: snažím se ho schovat za zády a špitám že to je vše
#Já->pan A: když prodavačka mlčí, nechám peníze na pultu, nečekám na vrácení a rychle vycházím z obchodu
#Já->pan A: doufám, že mě nikdo nepoznal
#Já->pan A: myslím si, když za sebou zavírám branku domu
#pan A->: vidíš můj výsměšný úsměv, se kterým tě vítám... "tak co, určitě sis nákupy užila čubko, to vy ženská milujete, já vím..."
#Já->pan A: ano pane, moc
#Já->pan A: až mi z toho zvlhla kunda a vyklouzlo mi dildo...
#pan A->: hmm
#pan A->: prudkým pohybem ti vyhodím i kolík z análu
#pan A->: tak se předved v tom cos nakoupila
#Já->pan A: hlasitě vyheknu bolestí a pak a užívám si pocit toho, že nejsem naplněná
#Já->pan A: svlékám si šaty přes hlavu a nechávám je spadnout na zem
#Já->pan A: beru první tanga a zkouším se do nich dostat
#Já->pan A: podaří se mi to, ale hodně se mi zařezávají do boků
#Já->pan A: jsem z celé přeedchozí epizody nadržená a chci poskytnout pěkné divalo, proto je povytáhnu ještě výš a zaříznu si je i do kundičky
#Já->pan A: bolestí a slastí syknu, stoupám si na špičky a vystrkuji klín ke svému pánu
#pan A->: líbí se mi to... "ale ale... tak se aspon podíváme, jestli jsi koupila kvalitní zboží" říkám a tahám ti kalhotky ještě víš, jako bych tě za ně chtěl zdvinout.stojíš nestabilně na špičkách, ale víc se napnout už prostě nemůžeš
#Já->pan A: cítím jak se mi ostře zařezávají, ale bolest ted cítím jako příjemnou a plně si vychutnávám že mi jí pusobí někdo jiný

Dobrou noc...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt