Uvedení otroka

Odpověď na upravenou verzi mého vstupního dotazníku subíka.

Dobrý den slečno Terko,

potvrzuji přečtení vašeho emailu. Děkuji že jste si mě vybrala do služby, slečno Terko.

Jsem normální mladý muž, jehož partnerka neví, že mám submisivní sklony. Líbí se mi klasický sex, ale velmi rád jsem také v podřízené roli jako čubička a subíček. Často si to dělám sám, když nikdo není doma, honím se rukou a představuji si, jak jsem suben, musím klečet a jsem třeba ošaháván a prstěn do zadečku. Naposledy jsem vystříkl u videa, kde paní šukala subíka do zadečku připínákem. 

Nemám problém se sprostými slovy. Nemám moc rád kolíčky na bradavkách, hodně mě to bolí, mám je dosti citlivé. Také nemusím polykání pissu. To jsem zažil dvakrát a moc mi to nechutnalo, ale spolkl jsem to. Když bych to musel dělat, nic jiného by mi nezbývalo.

Doma mám obojek, robertka a gel. Občas si jím projíždím análek ve vaně, je asi 14/4 cm velký. Vím, nic moc, slečno Terko, ale jiný nemám.
Vždy mě přitahovaly prasárničky, ale nikdy se mi nelíbilo na videu třeba jehly, to bych nerad dělal. Ani s tím nemám zkušenost.

Váše čubička

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt