Opilá rozhodnutí = špatná rozhodnutí (většinou)

Lehce v podroušeném stavu jsem dostala nabídku. Bohužel to později nedopadlo tak dobře, inu opilá rozhodnutí...
#otrok->: mas rada poslusne mlade kluky?.
#Já->otrok: pokud se nějaký najdou :-)
#Já->otrok: ale většinou mají jenom velký řeči
#otrok->: mne je 21 a poslusny jsem :)
#Já->otrok: máš fotak?
#otrok->: fotak mam
#Já->otrok: a zkušenosti? :-)
#otrok->: zkusenosti taky
#Já->otrok: u čeho sis naposledy honil?
#otrok->: u fotky jedne holky
#Já->otrok: na netu?
#otrok->: ano naposledy na fotku na netu
#Já->otrok: co sis představoval?
#otrok->: predstavoval jsem si, ze jsem si vystrikal kundu a potom kundu slizal
#otrok->: *ji
#Já->otrok: chutnal si už svoje sperma?
#otrok->: ano chutnal
#Já->otrok: sám nebo na příkaz?
#otrok->: na prikaz i sam
#Já->otrok: a co by si ted představoval?
#Já->otrok: jsi tu jenom aby ti nějaká paní dovolila vystříkat, nebo hledáš něco dlouhodobějšího
#otrok->: prosim o dovoleni vystrikat a zaroven i neco dlouhodobeho
#Já->otrok: jenže když se vystříkáš, tak nebudeš poslušný,že?
#otrok->: nevystrikam se. budu poslusny
#Já->otrok: určitě?
#Já->otrok: stojíš?
#otrok->: ano ted stojis
#otrok->: *stojim
#Já->otrok: z čeho?
#otrok->: mam tady fotku kamarady
#otrok->: kamaradky
#Já->otrok: nahou? ví o tom?
#otrok->: nevi o tom
#Já->otrok: dobrá :-)
#Já->otrok: ještě mi řekni co máš rád?
#Já->otrok: kromě šmírování
#otrok->: svoje sperma a kdyz me suka holka
#Já->otrok: už si zažil?
#otrok->: jenom jednou
#Já->otrok: chtěla bych fotku tvýho nádobíčka
#Já->otrok: s mým nickem
#otrok->: dobre. kam to mam poslat?
#Já->otrok: <vymazáno>
#otrok->: odeslano

Fotka bez nicku. Tu s nickem sem dávat nebudu ;-)

#Já->otrok: není tam vidět můj nick, jak to?!
#otrok->: fotku jsem pojmenoval tvym nickem
#Já->otrok: to ano, ale jak můžu vědět že si se vyfotil ted?
#otrok->: jak to mam dokazat?
#Já->otrok: když si na něj napíšeš můj nick, nebo u něj podržíš papírek s tím že je to jenom pro mě
#otrok->: aha takhle :) udelam to
#pan A->: 2 minutky
#pan A->: jdu posilat
#pan A->: podivej se
#Já->pan A: lepší
#pan A->: ano to jsem rad
#pan A->: takze libi? jeste neco mam udelat?
#Já->pan A: byl si pomalejší, ale jinak pro začátek dobré
#pan A->: jsem rad, ze jsem pochvalen
#Já->pan A: ale na odměnu to není
#Já->pan A: co děláš ted?
#pan A->: mam v ruce svuj penis, ale nedelam ted nic
#Já->pan A: a chtěl bys? :-)
#pan A->: ano chtel
#Já->pan A: když se ale ted vystříkáš tak už se nikdy nezveš, to není v mém zájmu :-) to zajisté chápeš
#pan A->: dobre rozumim
#pan A->: udelam co budete chtit
#Já->pan A: ale nechci te pustit pryč tak lacino
#Já->pan A: kolik máš času?
#pan A->: casu mam hodne.
#pan A->: prejete si neco po me?
#Já->pan A: :-)
#Já->pan A: na co se cítíš?
#Já->pan A: říká ti něco dotazník otroka?
#pan A->: neco malo mi to rika
#Já->pan A: chtěla bych aby sis ho našel, vyplnil a poslal mi ho
#Já->pan A: ale bude ti u toho stát
#Já->pan A: jak toho dosáhneš mě v tuhle chvilku nezajímá
#pan A->: dobre poslouchvam vas
#Já->pan A: tak šup
#pan A->: odeslano
#pan A->: mnt chyba tam je :( poslu znova
#pan A->: odeslano
#pan A->: muzes se jit podivat
#Já->pan A: koukám :-)
#pan A->: jste spokojena?
#Já->pan A: ty nejsi oholený?
#pan A->: trochu jsem
#pan A->: muzu pro vas jeste neco udelat?
#Já->pan A: zatím si pročítám
#Já->pan A: potřebuješ někam jít?
#pan A->: ne nepotrebuji
#Já->pan A: nemáš rád veřejný hrátky, ok
#pan A->: nikdy jsem je nezkousel
#Já->pan A: co by si ale řekl tomu, kdykybch třeba tu fotečku co si poslal s mým nickem dala někam na internet
#Já->pan A: dejme tomu na blog
#Já->pan A: líbí se mi mi že jsi závislý na pořizování fotografií :-))
#pan A->: na jaky blog?
#pan A->: to jsem zavisly
#pan A->: fotku s vasim nickem klidne dejte na blog
#Já->pan A: dejme tomu že mám svůj
#Já->pan A: a do budoucna? kdybych se chtěla pochlubit jak posloucháš? se zachováním soukromí, bez obličeje atp
#pan A->: ano dejte ji na blog
#pan A->: postupem casu bych vam ukazal i oblicej
#Já->pan A: správná odpověd
#pan A->: to jsem rad
#pan A->: muzete mi poslat odkaz na vas blog?
#Já->pan A: to ne, mám tam i jiné věci, které zatímnechci aby si o mne věděl :-)
#pan A->: dobra
#pan A->: prejete si po me jeste neco?
#Já->pan A: zatím ne
#Já->pan A: buď tu ve středu večer
#Já->pan A: do té doby si rozmyslím co s tebou
#pan A->: budu se snazit, abych tu byl
#pan A->: muzu se jit udelat?
#Já->pan A: to už jsme řešili ;-)
#Já->pan A: nesmíš
#Já->pan A: dej si ted pauzu
#Já->pan A: můžeš si ho honit večer, ale nestříkat
#Já->pan A: a aby to bylo využitý, můžeš mi napsat email jak si předsatvuješ že vypadám
#pan A->: dobre jak si prejete
#Já->pan A: aspon k něčemu ta tvoje tvrdost bude

No popis jsem tu už kdysi dávala. Tak to začalo s jedním z prvních subíků nové éry. Pro jednoduchost a protože je první, dostal označení otrok :-) Bohužel se to zvrhlo špatným směrem.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Kapitola, kde se subík vystříká sám

Život subíka v domácnosti - první kontakt